| Nur Hidayah Salim |
Sebuah Pertemuan
Saturday •6:37 PM • 0 comments

Assalamualaikum . Hi stalker 
jeng jeng *kenyit mata* haha acece lame nya lahai tak update --'
biasalah busy memanjang kan sebab focus PMR :D
LOL 
TAPI ! sekarang dah enjoy malas nak fikir entah kejadah tu haha siot je aku 
mana tak nya tahun ni penat sangat asyik belajar belajar dan belajar haha 
acehh normal lahh tuh kan Hidayah selagi kita bergelar PELAJAR :D
poyo lagi ayat . sebenarnya aku tade niat nak story pasal ni .
haha tapi dalam otak dah terpikir so tulis ajelah haha
untuk memenuhkan bape patah perkataan bhaha xD
sebenarnya aku nak story pasal si sorang ABANG ni haha 
seriusly ABANG ni banyak ciri ciri antaranya :
Dia ni MANJA ! 
Dia ni Baik HATI SANGAT !
Dia ni KUAT MERAJUK ( xD haha )
Dia ni COMEL SANGAT !
Dia ni BADAN TAFF ( betul ke eje ? ) 
Dia ni AWESOME SANGAT !
haha korang ada ? tadekan :P
kenal dengan Abang ni baru baru je , kenal pun mase dekat Camp Dayang
dia and the geng yang jaga kitorang 
dyowg baik sangat garang tegas ! --'
TAPI Abang yang sorang ni tak haha
comel je bila dia senyum , haha yang lain jangan jelous :D (siot je aku) haha
tapi masa kat camp tu kitorg bukannya rapat mane --'
kenal pun tak haha tapi saya kenal dia lah sebab dia perkenalkan diri :D
lepastu kitowg rapat dekat Facebook :D 
entah macam mana boleh rapat pun cek tatahu nak kato apo  xD
lepastu kitorg start rapat melalui Facebook tu .
awesome facebook ni haha , kalau kau tade aku dgn Abang ni takkan rapat eah ? xD
then malam tadi - 27.10.2012 -
aku skype dengan dia , serius dia comel ! funny ! ahhhh melting k ohhhmayyyy :D
haha dia memang manja , memang kelakar tatahu nak kata apa haha .
best sangat skype dengan Abang tu even sejam lebih je :(
TAK PUAS ! 
tapi puas lah sikit dapat lepasskan rindu :D
tapi lepas ni mesti tabole skype lagi :(
sebab Abang tu dah balik UTM :(
I Miss You So Much Lah Abang !
Insyallah aku akan cari no celcom , nak contack abang tu nak jugak nak jugak haha
eah rugi tau tak rapat dengan dia . 
btw aku sayang dia sesangat ! sebab dia baik gila 
memang malam tadi aku tabole lupe dia comel sesangat lahh
hehe aku harap aku dengan dia rapat cam ni ^^
ade pesanan sikit untuk Abang ni :
Abang jangan lupa adik 
Abang jangan nakal 
Abang study leklok k kat UTM
Abang jangan sedih sedih 
Abang jangan lupe solat ^^
Ingat ! Adik Sayang Abang :D
To Korang :
Aku tahu abang aku ni tak sombong ,
korang jangan nak ngada ngada nak jauhkan aku dengan abang aku tu
korang nak kawan n kenal ngan abang tu boleh
tapi jangan jauhkan kami *jeling sikit* haha
k understand ? good :D

oke sampai sini sajalah , aku dah penat menaip ,
to Abang ! Abang patut bangga story pasal abang ada kat blogg adik hihik ^^
tak semua orang tau boleh ade kat blogg adik ni
cehh konon istimewa lahh abang ni dalam hidup adik haha
ohsemm , Sayang Abang :D

ABANG ni digelar Abang Rasydan 
Wassalam 




FUTURE
Hak Milik
Assalamualaikum, Terima Kasih singgah blog comel Yaya hihi ^^. Kalau awak semua nak berkongsi link blog sila comment di cbox tu atau pun tinggalkan sebarang comment korang di cbox Yaya. Okayy ? Salam Ukhuwah Fillah Abadan Abada. Wassalam.
Change it Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p ]


WALKIE TALKIE


FOLLOWERS


UPDATE STATUS


BLOG ARCHIVE;


HASIL KARYA

Full Edit: Nurhidayahsalim
Hak Milik Tegar: Cik Yaya

Don't Copy Anything Except My Entry :)